torstai 12. heinäkuuta 2012

Vihdoinkin!

No tästä se nyt sitten lähtee! Pitkään oon haaveillu aloittavani pitämään blogia ja nyt vasta kantti riitti. Muiden  blogeja oon lukenu jo pidempään ja miettinyt, että tuo vois olla mun juttu! Ja tässä sitä nyt sitten ollaan. Voisinkin nyt sitten sanoa pari sanaa itestäni.


Jättäkää huomioimatta rako kulmakarvoissa ja epätasainen iho...



Viivi on nimi ja ikää on 19. Asuin paikka on vuoden ollut Ähtärin suuri kaupunki, kotoisin olen kuitenkin Vihdin mahtikylästä. Ähtäriin päädyin yllättäen miehen perässä. Siviilisääty on siis avoliitossa. Kerrostalo kaksiomme arkea piristää kaksi kissaneitiä Myy ja Pikachu. Valmistuin keväällä lähihoitajaksi ja niitä hommia nyt sitten teen. Muoti ja valokuvaus ovat lähellä sydäntä, ruuanlaitto ja liikunta taas hyvin kaukana siitä.
Blogin sisältö tulee olemaan melkoista sekameteli soppaa elämästäni, kuvitettuna tylsällä vanhalla, mutta pinkillä pokkarilla otetuilla kuvilla.
Vanha kuva minusta ja avokista ( poikaystävän tahdosta hän tulee esiintymään pelkästään A:na)
Luonteeltani olen perus pirteä sarkasmia ja suoraapuhetta harrastava hölösuu, joka harvemmin kuitenkaan tarkoittaa mitään pahaa. Rahan säästöön laittaminen on mahdotonta ja siis kenkiähän ei koskaan voi olla liikaa.



Vasemmalla kuvassa Pikachu (kavereille Pika) ja vieressä Myy<3


Mitähän sitä vielä kertoisi...No tällä erää en taida muuta keksiä, loput tulee selville ajan myötä :) Vaati jonkun verran harjottelua vielä tää postauksien kirjottaminen, mutta eiköhän se tästä ajan kanssa.


Hyvää yötä!

4 kommenttia: