torstai 12. heinäkuuta 2012

Asua


Heipparallaa!


Mun piti aamulla jo postata ennen töihin lähtöä, mutta picasa ei ollut yhteistyökykyinen. Nyt sitten töissä tauolla sain sen toimimaan ja luvassa olisi päivänasua! Olen siis töissä paikalisessa vanhainkodissa ja sielä minulla tietty on työasu, joten tämäkin asu on päällä lähinnä 5 minuutin työmatkan ajan :D mutta kuitenkin




Asuna toimi siis keskiseltä ostettu toppi jonka selkä osa on todella kaunis en vain ole oikein osannut yhdistää toppia mihinkään, ennenkuin ostin Onlyn persikkaisen topin, joka sopii tuon kanssa ihan hyvin, vaikka kuva onkin aika huono..Farkkulegginsit löysin kirpparilta ja perus mustat balleriinat on mummin kaapista nyysityt

Tällä hetkellä laukkuna on ihan tavallinen kangas kassi, jossa lukee valopilkku. Kuvaa aika hyvin mua ;)
 
Oon oikeastaan vasta tänä kesänä ihastunut kangas kasseihin ja hamstraan niitä joka puolelta, tämän yksilön sain mummiltani ( jonka vaatekaappi on todellinen aarreaitta!)
Hiuksiin laitoin vielä Glitteristä ostetun pannan, joka on kuin koru
Kävin eilen hakemassa H&M paketin sekä unelmieni kengät joista varmaan postausta huomenna! A lähtee huomenna veljensä luokse yöksi, joten mulla on hyvin aikaa illalla keskittyä tähän blogin ylläpitämisen vaikeuteen!


Kommentteja asusta? 


p.s. tuntuupa tyhmältä kirjoittaa kuin jollekkin suurellekkin yleisölle vaikka lukioita ei edes ole yhtään x)

2 kommenttia:

  1. Vitsi mä tykkään ton topin selän yksityiskohdasta, todella kiva! Muutenkin kiva asu :)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos :) itekki tykkään, en vaa tosiaa oo osannu yhdistää tota mihinkää, mut noin se on kiva :)

    VastaaPoista