perjantai 20. heinäkuuta 2012

H&M tilaus+kuulumisia

Heippa!


Eilisestä yö vuorosta selvitty hengissä ja virtaa on ku pienessä kylässä. Nyt edessä onki sitte kolmen päivän vapaat eikä mitään suunnitelmia ainakaan vielä kauheammin oo. 


Mutta nyt viimein sitä tilausta, eli viime viikolla hain postista Hennesin paketin joka sisäls pelkkiä housuja. A oli tiukka ja sanoi etten saa ostaa muuta, koska niitä todella tarviin ku kaikki vanhat oli jääny pieniks. Pahoittelen pöksyjen ryppyisyyttä, en jaksanu silittää!


Beiget pitkät housut. Tän tyylisiä housuja mulla ei yhtiäkää ollu, mut rakastuin näihin kyllä heti.

Kahdet beige sävyiset shortsit. En yleensä osta tän värisiä housuja, mutta näissä oli alessa hyvin kokoja. Nuo oikeanpuoleiset on kyllä ehdottomat lempparini!
Tämä valkoinen ryttykasa yrittää epätoivoisesti näyttää shortseilta. Näiden kohdalla mietin palautusta, kun tuo "vyö" on tehty typerästi enkä tiedä osaanko käyttää sitä oikein. Pidin nää kuitenkin, voi olla että tuunaan vyön irti...
 Semmone tilaus tällä kertaa, uutuuksia oon selaillu Hennesin nettikaupasta jo ettäettä....




A valmistui viime jouluna amiksesta puusepäksi (oikeasti sillä tutkinnolla on hienompi nimiki jota en ikinä muista) ja noiden muutamien yllä olevien kuvien taustana toimi sen päättotyönä MULLE tehty kaksosainen vaatekaappi! Joka itseasiassa toimii tätä nykyään A:n vaatteiden säilytys paikkana, koska mulla on vaatehuone<3

Korurasia jonka sain ylläri lahjana ilman erityistä syytä, kannen sisällä on myös peili :) Mielestäni tää on tosi kaunis ja  kuuluu ehdottomasti mun rakkaimpiin esineisiin.
Näiden lisäks A on tehny esim; meidän sängyn, pyödän joka toimittaa mun kampauspöydän virkaa ja kauhoja yms keittiö juttuja. Oli kyl muuttaessa kätevää ku A pysty tekee ite juttuja meijän kotii :)


Mut ei tässä muuta, Adios ja koittakaa nauttia "kesästä"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti