perjantai 20. heinäkuuta 2012

Mitä tänään?

Ajattelin viettää vapaapäiväni ainaki näissä merkeissä.



Greyn anatomia Wii peliä länkkyttäen. Tää on kyllä koukuttava vaikka en yleensä mitää pelaa ja omistan tasan 2 peliä meijän Wiille. Tämän ja Zumba Fitnes 2


Uutta Cosmoa lukien kera jäätelöpurkki.





Nuo Disney leffat on kyllä tuonu lapsuuden muistoja mieleen ku ollaa niitä kateltu. Me A:n kans ollaa melkosia leffa keräilijöitä ja kirjahyllyt tursuu vaikka mitä leffoja.
Suosikki Disney leffa on Leijonakuningas ja se meilt vielä puuttuu :)
Onko sielä Disney faneja, ja jos on mikä on suosikki leffanne?



8 kommenttia:

  1. Täälä myös yksi Disney leffojen suur kuluttaja! Ja Kaunotar ja hirviö on aivan ehdoton suosikki! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij en siis oo ainoa :) Se on kyl kans ihana ja löytyy kokelmista ;)

      Poista
  2. Grey's Anatomia on kyllä ihan huippu! Oon kattonut ne kaikki kaudet miljoonaan kertaan ja silti ne on aina yhtä hyviä :D Muutenkin kivan oloinen blogi sulla, liityn lukijaksi! :) Käy säkin kurkkaan mun blogi ja liity ihmeessä lukijaksi? ;) http://lindis93.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mulla on kausien keräily vielä kesken. 1 ja 2 löytyy vasta, mut aijon kaikki saada! Ja kiitos kovasti, käyn kurkkaamassa :)

      Poista
  3. Oi vähän kiva blogi sulla :) käy kattoon munkin ja liity jos tykkäät :)

    http://hookedonlifeliisa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Whaat? Greyn anatomia pelinä. Mielenkiintoista. Oon niin greikkari-fani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo yllätyin itekki aikalailla ku A kerto mulle tosta. Heti oli pakko ostaa ja kokeilla! Ja nyt oon ihan koukussa :D

      Poista