torstai 30. elokuuta 2012

Tatuointi kuume

Heipsun!


Tänään olis luvassa yövuroa, enkä oo ees saanut nukuttua yhtään -.-
No mutta aattelin kertoo taudista joka mut on vallannu eli tatuointi kuume. Se on kyllä jo pitkään muhinut, mutta nyt kun A:n vanha kaveri joka tekee tatuointeja on tullu takas maisemiin nii alan jo käymään kuumana tatuointi juttuihin.

Suunitelmia olis monenlaisia, mutta en haluu ainakaan vielä kertoo kauheen tarkasti mitä oon miettiny, mut täs olis vähän inspiraatio kuvia mun mieltymyksistä

Jonkunlainen sugarskull olis tosi hieno esimerkiksi yläselkään
Kirsikankukka on mun lempi kukka joten olis ihanaa että ne olis mukana ees jossain tatuoinnissa.
Mulla on aika alhainen kipukynnys, joten vähän jännittää miten kestäisin kuvan hakkaamisen, mut oon päättäny et mikään ei mua estä. Kun lopullisesti päätän ekan kuvan ja sen paikan nii siihen se sitte kans tulee!






Katellaa nyt koska saan rahaa ja aikaa nii et meen laittaa väriä ihoon :)


Tällänen olo on varmaa ku vedän kaks ediä naamariin ja lähen kohti töitä x)

p.s veijarikissa on ihana<3

6 kommenttia:

  1. toi sulkatatuointi ois ihana!:)

    http://janitainka.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on tosi nätti, vaikka mua enemmän ihastuttaa toi teksti siinä :)

      Poista
  2. Piti ihan muutama postaus lukea blogistasi, kun vaikutti ni hyvältä!

    http://thewayshe.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Cherry blossom -tatskat on ihania! Samoin noi höyhenet, eräällä tutullani on uskomattoman kaunis höyhen ja se vielä piirrettiin ihan vapaalla kädellä. huh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vapaallä kädellä tehdyt on kyllä tosi uniikkeja ja hienoja usein :)

      Poista